U Festivale Qingming: Onurà u Passatu, Abbraccià a Primavera

Festival di Qingming, cunnisciutu ancu cum'è u ghjornu di a pulizia di e tombe, hè una di e celebrazioni tradiziunali più significative di a Cina. Cascendu u4 d'aprile di quest'annu, sta tradizione seculare combina u ricordu sulenne cù a celebrazione allegra di a primavera.

Cù tradizioni chì datanu di più di 2.500 anni, Qingming hè quandu e famiglie visitanu e tombe ancestrali per spazzà e tombe, offre fiori è brusgià incensu - atti silenziosi di ricordu chì mantenenu una cunnessione tangibile cù a storia di a famiglia. Eppuru, u festivale hè ugualmente una questione di abbraccià u rinnovu di a vita. Mentre l'inguernu svanisce, a ghjente face escursioni di primavera, vola aquiloni culuriti (qualchì volta cù missaghji à i cari defunti) è gode di delicatezze stagionali cum'è dolci palle di risu verde.

U nome pueticu cinese di u festivale - "Chiara Luminosità" - cattura perfettamente a so doppia natura. Hè un tempu quandu l'aria fresca di primavera pare purificà u spiritu, invitendu sia a riflessione sulenne sia l'apprezzazione gioiosa di a rinascita di a natura.

I nostri uffizii seranu chjusi da u 4 à u 6 d'aprile per e vacanze. Ch'è vo osservate e tradizioni o chì vo vi gudiate solu l'arrivu di a primavera, ch'ellu sia stu Qingming chì vi porti mumenti di pace è di rinnovu.


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Data di publicazione: 03 d'aprile di u 2025