Tecnulugia è Vantaghji di a Batteria à u Carboniu di Piombu CSPower

Batteria à piombu-carbonu CSPower - Tecnulugia, Vantaghji

Cù u prugressu di a sucetà, i bisogni per l'almacenamentu di l'energia di e batterie in varie occasioni suciali cuntinueghjanu à cresce. In l'ultimi decennii, parechje tecnulugie di batterie anu fattu grandi progressi, è u sviluppu di batterie à piombu-acidu hà ancu scontru parechje opportunità è sfide. In questu cuntestu, scientifichi è ingegneri anu travagliatu inseme per aghjunghje carbone à u materiale attivu negativu di e batterie à piombu-acidu, è hè nata a batteria à piombu-carbone, una versione aghjurnata di e batterie à piombu-acidu.

E batterie à piombu-carbonu sò una forma avanzata di batterie à piombu-acidu regulate da valvula chì utilizanu un catodu cumpostu di carbone è un anodu cumpostu di piombu. U carbone nantu à u catodu fattu di carbone svolge a funzione di un condensatore o di un "supercondensatore" chì permette una carica è una scarica rapida cù una vita allungata in a fase di carica iniziale di a batteria.

Perchè u mercatu hà bisognu di batterie di piombu-carbonu???

  • * Modi di fallimentu di batterie à piombu-acidu VRLA à piastra piatta in casu di cicli intensivi

I modi di fallimentu più cumuni sò:

– Ammorbidimentu o spargimentu di u materiale attivu. Durante a scarica, l'ossidu di piombu (PbO2) di a piastra pusitiva si trasforma in sulfatu di piombu (PbSO4), è torna à l'ossidu di piombu durante a carica. I cicli frequenti riduceranu a cuesione di u materiale di a piastra pusitiva per via di u vulume più altu di sulfatu di piombu paragunatu à l'ossidu di piombu.

– Currusione di a griglia di a piastra pusitiva. Sta reazione di currusione s'accelera à a fine di u prucessu di carica per via di a presenza, necessaria, di l'acidu sulfuricu.

– Sulfazione di u materiale attivu di a piastra negativa. Durante a scarica, u piombu (Pb) di a piastra negativa hè ancu trasfurmatu in sulfatu di piombu (PbSO4). Quandu sò lasciati in un statu di carica bassa, i cristalli di sulfatu di piombu nantu à a piastra negativa crescenu è si induriscenu è formanu un stratu impenetrabile chì ùn pò esse ricunvertitu in materiale attivu. U risultatu hè una diminuzione di a capacità, finu à chì a batteria diventa inutile.

  • Ci vole tempu per ricaricà una batteria à piombu-acidu

Idealmente, una batteria à piombu-acidu deve esse caricata à una velocità chì ùn supera micca 0,2 °C, è a fase di carica di massa deve esse di ottu ore di carica d'assorbimentu. L'aumentu di a corrente di carica è di a tensione di carica accurterà u tempu di ricarica à u detrimentu di una durata di serviziu ridutta per via di l'aumentu di a temperatura è di una corrosione più rapida di a piastra positiva per via di a tensione di carica più alta.

  • * Carboniu di piombu: megliu prestazione di statu di carica parziale, più cicli di longa durata è ciclu prufondu più efficiente

Rimpiazzà u materiale attivu di a piastra negativa cù un cumpostu di carbone di piombu riduce potenzialmente a sulfatazione è migliurà l'accettazione di carica di a piastra negativa.

 

Tecnulugia di e batterie à piombu-carbonu

A maiò parte di e batterie aduprate offrenu una carica rapida in un'ora o più. Mentre e batterie sò in statu di carica, ponu sempre offre energia di uscita chì li rende operative ancu in statu di carica, aumentendu u so usu. Tuttavia, u prublema chì hè surtitu in e batterie à piombu-acidu era chì ci vulia assai pocu tempu per scaricà si è assai longu per ricaricà si di novu.

A ragione per a quale e batterie à piombu-acidu anu pigliatu tantu tempu per ricuperà a so carica iniziale era i resti di sulfatu di piombu chì sò stati precipitati nantu à l'elettrodi di a batteria è altri cumpunenti interni. Questu hà necessitatu una equalizazione intermittente di u sulfatu da l'elettrodi è altri cumpunenti di a batteria. Sta precipitazione di sulfatu di piombu si faci cù ogni ciclu di carica è scarica è l'eccessu di elettroni per via di a precipitazione provoca a pruduzzione di idrogenu chì risulta in a perdita d'acqua. Stu prublema aumenta cù u tempu è i resti di sulfatu cumincianu à furmà cristalli chì ruinanu a capacità di accettazione di carica di l'elettrodu.

L'elettrodu pusitivu di a listessa batteria produce boni risultati malgradu avè i stessi precipitati di sulfatu di piombu, ciò chì rende chjaru chì u prublema hè in l'elettrodu negativu di a batteria. Per superà stu prublema, i scientifichi è i pruduttori anu risoltu stu prublema aghjunghjendu carbone à l'elettrodu negativu (catodu) di a batteria. L'aghjunta di carbone migliora l'accettazione di carica di a batteria, eliminendu a carica parziale è l'invecchiamentu di a batteria per via di i residui di sulfatu di piombu. Aghjunghjendu carbone, a batteria cumencia à cumpurtassi cum'è un "supercondensatore" chì offre e so proprietà per una migliore prestazione di a batteria.

E batterie à piombu-carbone sò un rimpiazzamentu perfettu per l'applicazioni chì implicanu una batteria à piombu-acidu cum'è in l'applicazioni start-stop frequenti è i sistemi micro/mild hybrid. E batterie à piombu-carbone ponu esse più pesanti paragunate à altri tipi di batterie, ma sò economiche, resistenti à temperature estreme è ùn necessitanu micca meccanismi di raffreddamentu per travaglià accantu à elle. À u cuntrariu di e batterie tradiziunali à piombu-acidu, queste batterie à piombu-carbone funzionanu perfettamente trà u 30 è u 70 per centu di capacità di carica senza a paura di precipitazioni di sulfatu. E batterie à piombu-carbone anu superatu e batterie à piombu-acidu in a maiò parte di e funzioni, ma soffrenu una caduta di tensione à a scarica cum'è un supercondensatore.

 

Custruzzione perCSPowerBatteria à piombu à ciclu prufondu à carica rapida

carbone di piombu cspower

Caratteristiche per a batteria à piombu è carbone à ciclu prufondu à carica rapida

  • l Cumbinate e caratteristiche di a batteria à piombu-acidu è di u supercondensatore
  • Cuncepimentu di serviziu di ciclu di vita longa, eccellente PSoC è prestazioni cicliche
  • l Alta putenza, carica è scarica rapida
  • l Design unicu di griglia è di incolla di piombu
  • l Tolleranza di temperatura estrema
  • l Capaci di funziunà à -30 °C -60 °C
  • Capacità di ricuperazione di scarica prufonda

Vantaghji per a batteria di carbone di piombu à ciclu prufondu à carica rapida

Ogni batteria hà u so usu designatu secondu e so applicazioni è ùn pò micca esse chjamata bona o cattiva in modu generale.

Una batteria à piombu-carbone ùn pò micca esse a tecnulugia a più recente per e batterie, ma offre alcuni grandi vantaghji chì ancu e tecnulugie di batterie recenti ùn ponu micca offre. Alcuni di sti vantaghji di e batterie à piombu-carbone sò dati quì sottu:

  • l Menu sulfatazione in casu di funziunamentu parziale in statu di carica.
  • Tensione di carica più bassa è dunque una maggiore efficienza è menu corrosione di a piastra positiva.
  • È u risultatu generale hè una vita di ciclu migliorata.

I testi anu dimustratu chì e nostre batterie à carbone à piombu resistenu à almenu ottucentu cicli DoD à 100%.

I testi consistenu in una scarica cutidiana à 10,8V cù I = 0,2C₂₀, da circa duie ore di riposu in cundizione scarica, è dopu una ricarica cù I = 0,2C₂₀.

  • l ≥ 1200 cicli @ 90% DoD (scarica à 10,8V cù I = 0,2C₂₀, per circa duie ore di riposu in cundizione scarica, è dopu una ricarica cù I = 0,2C₂₀)
  • l ≥ 2500 cicli @ 60% DoD (scarica durante trè ore cù I = 0,2C₂₀, subitu per ricarica à I = 0,2C₂₀)
  • l ≥ 3700 cicli @ 40% DoD (scarica durante duie ore cù I = 0,2C₂₀, subitu per ricarica à I = 0,2C₂₀)
  • L'effettu di danni termichi hè minimu in e batterie à piombu-carbonu per via di e so proprietà di carica-scarica. E cellule individuali sò luntanu da i risichi di brusgià, splusione o surriscaldamentu.
  • l E batterie à piombu-carbonu sò perfette per i sistemi in rete è fora di rete. Sta qualità li rende una bona scelta per i sistemi di elettricità solare perchè offrenu una alta capacità di corrente di scarica.

 

Batterie à carbone à piombuVSBatteria à piombu-acidu sigillata, batterie à gel

  • E batterie à piombu-carbonu sò megliu à stà in stati di carica parziale (PSOC). E batterie di piombu ordinarie funzionanu megliu è duranu più longu s'elle seguitanu un regime strettu di "carica cumpleta" - "scarica cumpleta" - carica cumpleta; ùn rispondenu micca bè à esse caricate in qualsiasi statu trà pienu è viotu. E batterie à piombu-carbonu sò più felici di funziunà in e regioni di carica più ambigue.
  • E batterie à piombu-carbonu utilizanu elettrodi negativi di supercondensatori. E batterie à carbone utilizanu un elettrodu pusitivu di batteria standard à piombu è un elettrodu negativu di supercondensatore. Questu elettrodu di supercondensatore hè a chjave di a longevità di e batterie à carbone. Un elettrodu standard à piombu subisce una reazione chimica cù u tempu da a carica è a scarica. L'elettrodu negativu di supercondensatore riduce a corrosione di l'elettrodu pusitivu è questu porta à una vita più longa di l'elettrodu stessu chì porta tandu à batterie più durevuli.
  • E batterie à piombu-carbonu anu tassi di carica/scarica più veloci. E batterie standard à piombu anu trà un massimu di 5-20% di a so capacità nominale di carica/scarica, ciò chì significa chì pudete caricà o scaricà e batterie trà 5 è 20 ore senza causà danni à longu andà à l'unità. U piombu-carbonu hà un tassu di carica/scarica teoricu illimitatu.
  • E batterie à u carbone di piombu ùn necessitanu micca manutenzione. E batterie sò cumpletamente sigillate è ùn necessitanu micca manutenzione attiva.
  • E batterie à carbone à piombu sò cumpetitive in termini di costu cù e batterie di tipu gel. E batterie à gel sò sempre un pocu più economiche da cumprà in anticipu, ma e batterie à carbone sò solu un pocu più care. L'attuale differenza di prezzu trà e batterie à gel è à carbone hè di circa 10-11%. Tenite in contu chì u carbone dura circa 30% di più è pudete capisce perchè hè una opzione cù un megliu rapportu qualità-prezzu.

 Batteria à piombu-carbonu à carica rapida CSPower HLC

 

 


  • Precedente:
  • Dopu:

  • Data di publicazione: 08 d'aprile 2022